Klinika Medycyny estetycznej Targowek Warszawa

Lipoliza iniekcyjna jest zabiegiem pozwalającym na skuteczne i bezbolesne wymodelowanie policzków i owalu twarzy. Jest to doskonała alternatywa dla liposukcji, która jest typowym zabiegiem chirurgicznym. Podczas lipolizy iniekcyjnej w tkankę tłuszczową wprowadzany jest roztwór fosfatydocholiny, który skutecznie ją rozpuszcza, co daje efekt liftingu i wysmuklenia twarzy.

• Znieczulenie: tak
  • Seria: Liczba zabiegów koniecznych do wykonania, zależna jest przede wszystkim od ilości tkanki tłuszczowej w miejscu, z którego chcemy ją wyeliminować.
  • Obszar: twarz, szyja, dekolt

WSKAZANIA:

• drugi podbródek
  • obwisłe policzki
  • modelowanie policzków
  • poprawa konturu twarzy i szyi

PRZECIWWSKAZANIA:

• ciąża i karmienie piersią
  • choroby autoimmunologiczne
  • niewydolność pracy nerek i wątroby
  • stany zapalne w okolicy zabiegowej
  • otyłość
  • problemy z krzepliwością krwi
  • alergia na składniki preparatu
  • zaburzenia miesiączkowania
  • choroby skóry tj. trądzik różowaty, trądzik pospolity, nowotwór
  • skóry, atopowe zapalenie skóry, egzema, łuszczyca
  • skłonności do powstawania bliznowców

Po przeprowadzonym zabiegu lipolizy iniekcyjnej zaleca się picie dużej ilości wody min. 1,5l . Przez tydzień konieczne jest unikanie słońca, opalania się, korzystania z solarium, basenu, a także sauny. Istotne jest stosowanie preparatów zabezpieczających skórę przed działaniem promieni UVA/UVB O SPF 50. Przez trzy dni po zabiegu należy unikać aktywności fizycznej, a przez okres dwóch tygodni nie należy wykonywać peelingów twarzy.

Bezpośrednio po wykonanej lipolizie iniekcyjnej pacjent nie czuje bólu, jedynie lekkie uczucie odrętwienie w miejscu zabiegowym, jednak po ustąpieniu działania znieczulenia na twarzy może wystąpić tkliwość i niewielki ból. Przez najbliższych kilka dni może występować niewielki obrzęk i przebarwienia, które przypominają sińce. Taki objawy są wynikiem rozpadu komórek tłuszczowych i znikają samoistnie po upływie siedmiu dni. Po takim czasie zauważalne jest wyszczuplanie leczonej okolicy.

Przed zabiegiem lipolizy iniekcyjnej wykonywanej w gabinecie medycyny estetycznej w miejscowości Targówek nie należy się specjalnie przygotowywać, jednak ważną rolę odgrywa przeprowadzenie wywiadu z pacjentem w celu uzyskania informacji o uczuleniach, a także przebytych i aktualnych chorobach pacjenta. W dniu planowanego zabiegu nie należy spożywać kawy.

1 ampułka / 2 ampułki (okolice brzucha) 370 zł / 680 zł