Zabiegi Dermapen Targówek

Redukcja oznak starzenia, blizn, przebarwień, wiotkości skóry — wszystkie te efekty związane są ściśle z wyzwoleniem w skórze procesu regeneracji. Jednym z najbardziej wszechstronnie oddziałujących zabiegów, którego działanie opiera się właśnie na wywołaniu tego efektu, jest mezoterapia mikroigłowa.

Dermapen lub mezopen jest niewielkim urządzeniem, wyposażonym w nieuczulające molibdenowe igły, które wprawione w ściśle kontrolowany ruch równomiernie nakłuwają skórę na odpowiednią głębokość. Duża ilość mikronakłuć mobilizuje skórę do intensywnej przebudowy, przynosząc efekt jej zagęszczenia i wygładzenia. Zabieg jest niezwykle skuteczny, dzięki czemu pierwsze efekty mezoterapii mikroigłowej widoczne są już po pierwszym zabiegu z terapii.

• Znieczulenie: opcjonalnie
  • Seria: 2-5 zabiegów z odstępem 2-4 tygodnie
  • Obszar: twarz, szyja, dekolt, pośladki, brzuch, uda

WSKAZANIA DERMAPAEN:

• pierwsze oznaki starzenia,
  • zmarszczki,
  • blizny (także potrądzikowe),
  • nierówności skóry,
  • skóra pozbawiona jędrności,
  • przebarwienia,
  • rozstępy,
  • wiotkość, szorstkość skóry.

PRZECIWWSKAZANIA DERMAPAEN:

• ciąża i okres karmienia piersią,
  • przeziębienie i gorączka,
  • świeża opalenizna,
  • aktywne infekcje bakteryjne, grzybicze i wirusowe (np. opryszczka),
  • przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych,
  • choroby krwi (np. hemofilia),
  • choroby układu krążenia (np. zakrzepica, nadciśnienie),
  • przyjmowanie antybiotyków lub sterydów,
  • skłonność do powstawania keloidów/bliznowców,
  • nieuregulowane choroby ogólnoustrojowe (np. cukrzyca typu I),
  • choroby autoimmunologiczne,
  • epilepsja,
  • choroby nowotworowe (do 5 lat od wyleczenia).

Jakie są zalecenia po zabiegu dermapen?

• Skórę do czasu zagojenia należy przemywać przegotowaną wodą i osuszać ręcznikiem papierowym.
  • W przypadku dużego dyskomfortu i uczucia ściągnięcia możliwe jest używanie kremów przyspieszających gojenie, np. Alantan, Alantan Plus, Bepanthen, Cicaplast, Cicalfate, Cicabio.
  • Do 24 godzin od wykonania zabiegu należy unikać spożywania alkoholu oraz leków rozrzedzających krew (np. aspiryna, polopiryna).
  • Nie należy drapać gojącej się skóry i zrywać łuszczącej się skóry.
  • Należy szczególnie dbać o higienę okolicy poddanej zabiegowi do czasu całkowitego wygojenia — unikać dotykania poddanej zabiegowi okolicy, unikać kontaktu ze zwierzętami, zmienić pościel, unikać skupisk kurzu, ziemi itp.
  • Nie należy się opalać (również w solarium) przez 4 tygodnie po zabiegu, należy bezwzględnie używać kremu z filtrem SPF 50.
  • Przez 7 dni po zabiegu należy unikać ekspozycji na skrajne temperatury: bardzo gorących kąpieli, intensywnej aktywności fizycznej, basenów, sauny, kriokomory, jacuzzi.
  • Przez przynajmniej 2 dni po zabiegu należy unikać makijażu.
  • Przez 2 tygodnie nie należy stosować peelingów oraz produktów z zawartością kwasów (np. kwas migdałowy, kwas salicylowy) lub retinolu.

Jak wygląda skóra po zabiegu dermapen?

Skóra po zabiegu jest intensywnie zaczerwieniona, co związane jest ze wzbudzonym w niej stanem zapalnym. Zaczerwienienie powinno się sukcesywnie zmniejszać przez około 2-3 dni od wykonania zabiegu. Następnie skóra zacznie przechodzić w stan łuszczenia, co będzie objawiało się głównie w formie drobnych płatków skóry. Po zregenerowaniu struktura skóry jest zauważalnie wygładzona i odświeżona.

Jak przygotować się do zabiegu dermapen?

Jeśli to możliwe, przed zabiegiem powinno się nie przyjmować leków rozrzedzających krew (np. aspiryna, polopiryna). Szczególnie istotne jest unikanie promieniowania słonecznego oraz stosownie kremu z filtrem o wartości przynajmniej SPF 30 na tydzień przed zabiegiem. Dobę przed zabiegiem nie należy spożywać alkoholu, a w dniu zabiegu nie wskazane jest spożywanie kawy. Aby usprawnić regenerację skóry, warto na 2 tygodnie przed zabiegiem rozpocząć stosowanie kremów uszczelniających naczynka (np. z witaminą K, arniką, kasztanowcem).

Cennik dermapen – Targówek

<!–