Lipoliza iniekcyjna jest zabiegiem pozwalającym na skuteczne i bezbolesne wymodelowanie policzków i owalu twarzy. Jest to doskonała alternatywa dla liposukcji, która jest typowym zabiegiem chirurgicznym. Podczas lipolizy iniekcyjnej w tkankę tłuszczową wprowadzany jest roztwór fosfatydocholiny, który skutecznie ją rozpuszcza, co daje efekt liftingu i wysmuklenia twarzy.

• Seria: Zazwyczaj, aby osiągnąć zadowalający efekt, zabieg trzeba powtórzyć 2 do 4 razy (czasami nawet do 6), a między nimi należy zachować odstępy około 6-tygodniowe. Dlatego podejmując decyzję o leczeniu należy się uzbroić w cierpliwość.
  • Obszar: twarz i ciało
  • Znieczulenie: opcjonalnie twarz

WSKAZANIA:

• drugi podbródek
  • obwisłe policzki
  • modelowanie policzków
  • poprawa konturu twarzy i szyi

PRZECIWWSKAZANIA:

• ciąża i karmienie piersią
  • choroby autoimmunologiczne
  • niewydolność pracy nerek i wątroby
  • stany zapalne w okolicy zabiegowej
  • otyłość
  • problemy z krzepliwością krwi
  • alergia na składniki preparatu
  • zaburzenia miesiączkowania
    choroby skóry tj. trądzik różowaty, trądzik pospolity, nowotwór skóry, atopowe zapalenie skóry, egzema, łuszczyca
    skłonności do powstawania bliznowców

Po przeprowadzonym zabiegu lipolizy iniekcyjnej zaleca się picie dużej ilości wody min. 1,5l . Przez tydzień konieczne jest unikanie słońca, opalania się, korzystania z solarium, basenu, a także sauny. Istotne jest stosowanie preparatów zabezpieczających skórę przed działaniem promieni UVA/UVB O SPF 50. Przez trzy dni po zabiegu należy unikać aktywności fizycznej, a przez okres dwóch tygodni nie należy wykonywać peelingów twarzy.

Bezpośrednio po wykonanej lipolizie iniekcyjnej pacjent nie czuje bólu, jedynie lekkie uczucie odrętwienie w miejscu zabiegowym, jednak po ustąpieniu działania znieczulenia na twarzy może wystąpić tkliwość i niewielki ból. Przez najbliższych kilka dni może występować niewielki obrzęk i przebarwienia, które przypominają sińce. Taki objawy są wynikiem rozpadu komórek tłuszczowych i znikają samoistnie po upływie siedmiu dni. Po takim czasie zauważalne jest wyszczuplanie leczonej okolicy.

Przed zabiegiem lipolizy iniekcyjnej wykonywanej w gabinecie medycyny estetycznej w miejscowości Targówek nie należy się specjalnie przygotowywać, jednak ważną rolę odgrywa przeprowadzenie wywiadu z pacjentem w celu uzyskania informacji o uczuleniach, a także przebytych i aktualnych chorobach pacjenta. W dniu planowanego zabiegu nie należy spożywać kawy.

1 ampułka / 2 ampułki (okolice brzucha) 370 zł / 680 zł